خاطرات بارداری مامان پارساجون

کیک 4 ماه و 10 روزگی

1392/11/1 11:44
نویسنده : سمان
1,834 بازدید
اشتراک گذاری

روز 22 دی ماه 4 ماه و 10 روزگی بارداری بود و میگن تو این روز روح تو جسم جنین دمیده میشه ، پسرگلم یه حس و حال خوبی داشتم که نگو....... قلب

صبحش رفتم دوش گرفتم و غسل کردم تا حسابی پاک و منزه باشم که روح پارسا جون قراره دمیده بشه ، یه حس عجیبی داشتم همش حس میکردم قراره یه اتفاقی بیفته و یه جورایی هی منتظر بودم، میدونستم که تو عالم مادی اتفاقی نمیفته اما یه جورایی همش چشم انتظار بودم، خداروشکر که از امروز دیگه نی نی مون جسم  و روحش باهم آمیخته میشه، دیروز هم که شب 4 ماه و 10 روزگیمون بود روز تاج گذاری و آغاز ولایت امام زمان (عج) بود و از خوده امام زمان خواستم که ایشالا پارسا جون از دوستداران و یاران امام زمان (عج) بشه ایشالا ... لبخند

شب هم به مناسبت همین روز یه کیک خوشششششششمزه درست کردم و با بابایی جشن کوشولو گرفتیم ... هورا

اینم عکس " کیک دمیده شدن روح تو جسم پارسا جون " که مامان و باباش هنوز نیومده عاشقششششششن ... قلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان دانیال- ویانا
14 بهمن 92 16:58
سلام عزیز دلم دخمل ما بلاخره اومد حالا بیصبرانه منتظر دیدن روی ماه پارسا جونمون هستم پس حسابی مواظب خودت باش و به خودت برس با افتخار لینک شدی عزیزم