خاطرات بارداری مامان پارساجون

سونوگرافی هفته 36

1393/2/27 20:27
نویسنده : سمان
1,987 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم روز پنجشنبه 25 اردیبهشت 93 آخرین مرحله سونوگرافیت بود و دل تو دلم نبود تا برم ببینم چقدر وزن گرفتی و چند کیلو شدی...بغل

با کلی شور و هیجان راهی سونوگرافی شدیم و نفر اول بودم رفتم روی تخت دراز کشیدم و دکتر فرزانه شروع کردن به بررسی اعضای بدن گل پسرم و  لبخند رضایت روی لباش بود و به دقت همه چی رو چک کرد...

بعدش خداروشکر گفت پسرتون سالمه و حدودا 3100 وزنشه، گفتم آقای دکتر مو هم در آورده یانه 4تا شوید داره گفت آره بابا مو هم داره حالا میاد میبینیش عجله نکنخندونک

خلاصه راجع به تکمیل شدن ریه و سایر اندام هات پرسیدم که گفت خداروشکر همه چیش خوب و بجا رشد کرده که خیال منو بابایی راحت شد.محبت

راجع به سزارین پرسیدم که دکتر تاریخ 30 ام رو داده که گفت مشکلی نیست و همه چی محیاست و منو بابایی نفس راحتی کشیدیم، عکستم نشونمون داد و دیدم به نسبت قبل لپات در اومده و ماشالا کپلی تر شدی عسیسمبوس

اینم عکسای سونوی 36 هفتگی پارسا جونم:

پارسا جون دیگه همه بی صبرانه منتظر اومدنت هستن و هی سراغتو میگیرن که کی میای؟خندونک

الان که دارم این مطالبو مینویسم 3 روز دیگه مونده تا بیای پیش ما...جشن

 

همگی بی صبرانه مشتاق دیدارتیم پسمل گلمبوس

 

پسندها (1)

نظرات (0)