خاطرات بارداری مامان پارساجون

سونوگرافی 4 بعدی

1393/1/26 16:58
نویسنده : سمان
2,506 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسمل ملوسمماچ

روز 21 فروردین با کلی شوق و ذوق ساعت 7 بیدار شدم و دوش گرفتم و آماده شدیم با بابایی رفتیم مطب دکتر فریور و 8.15 رسیدیم و تا ساعت 8.45 که دکتر بیاد دل تو دلم نبود تا زودتر برم سونو و عکستو ببینم!

اما وقتی دکتر اومد منشی صدام کرد و گفت دکتر میگه دستگاه دی وی دیش سوخته و امکان ضبط سونوگرافی و ارائه فیلم و عکسش نیست!

خیلی ناراحت شدم، منم روی تخت دراز کشیده بودم که انجام بده بعد بابایی هم که میدونه من خیلی برام مهم بود و الان توی رودربایستی گیر کردم گفت میخوای بریم یه روز دیگه بیایم؟

که با هماهنگی دکتر قرار شد وقت مجدد بگیریم و هفته بعد بیایم، عصری هم وقت دکتر زنان داشتم بدجوری هم افتاده بود توی سرم که عکستو ببینم خلاصه رفتیم آزمایشگاه آزمایش دادیم و بعد رفتیم بازار و یکم خرید کردیم و بعدشم رفتیم نایب و نهار خوردیم. (جات خالی بود پسرم، البته با بابایی گفتیم دفعه بعد که بیایم دیگه پارساجونم همراهمونه، قربونت برم الهیقلب) بعدش چون خیلی تو سرم افتاده بود ببینمتو طاقت نداشتم زنگ زدم از زندایی آدرس مرکز سونوگرافی ای که رفته بود واسه 3 بعدی پرسیدمو وقت گرفتیم رفتیم اونجا اما بعدا از رفتنم پشیمون شدم چون خیلی واضح عسکتو نشونم نداد!

32 هفته بودی و وزنت 1840 گرم بود، اینم سه تا عکسی که بهمون دادچشمک

 

 

خلاصه بعد سونو با کلی ناراحت اومدیم بیرون، چون بنظرم عکس واضحی ازت نگرفته بود چون دستگاهاشون خیلی معمولی بود و مثل دستگاههای دکتر فریور پیشرفته نبود، اما وقت دکتر داشتیم و باید جواب سونورو براش میبردم، دکتر گفت همه چیت خداروشکر عالیه اما من دلم گرفته بود، دکتر گفت باید استراحت کنی چون شاغلی و ساعت کاریت زیاده باید یکی دو روز در هفته نری تا بچه خوب رشد کنه و بهش آسیبی نرسه...

از دکتر راه افتادیم بسمت خونه خاله ، چون شب اونجا دعوت داشتیم تولد بابایی بود با عمو رضا و خاله، چون هر سه تایی متولد فروردین بودن سه تاشونو باهم گرفته بودیم، رفتیم عکساتو نشون مامانی اینا دادم و کلی ذوقتو کردنقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نيلوفر(مامان پرهام)
27 فروردین 93 11:27
عززززززيزم ماشالا ماشالا از همين الان معلومه كاكل زري خوش عكسيه... همچنين تپلي ... ايشالا به سلامتي فارغ ميشي عزززيم سلام عزیزم مرسی از نظر لطفت، ممنونم