خاطرات بارداری مامان پارساجون

اولین سونوگرافی

1392/11/1 11:07
نویسنده : سمان
2,081 بازدید
اشتراک گذاری

یه هفته بعد از اینکه فهمیدم نی نی تو دلم دارم رفتم دکتر و برام سونو نوشت، روز 30 مهر 92 بود که واسه اولین بار رفتم سونوگرافی، دل تو دلم نبود که بدونم نی نی ای که تو دلمه یه دونست یا دوتا!!!!!!خنده

آخه من و بابایی دوس داشتیم دوقلو داشته باشیم...نیشخندقهقهه

خلاصه از استرس زیاد وقتی رفتم آقای دکتر با دستگاه نگاه کرد گفت قده یه عدسه و هنوز صدای قلبش واضح نیست و باید یک هفته دیگه دوباره بیای، آخه 6 هفته و 4 روزه بودم و هنوز انگاری قلب جوجم واضح نبود خلاصه کلی فکرم مشغول شدو به کل یادم رفت که بپرسم یه دونست یا دوتان...ناراحت

اینم عکس سونوی اول :

 

بازم باید صبر میکردم تا هفته بعد...نگران

12روز بعدش 11 آبان 92 رفتم یه سونوگرافی دیگه که از اون قبلیه دستگاهاش پیشرفته تر بود...نیشخند

گفت نی نی تون یه دونست و 1.7 سانته، بعنی هنوز 2 سانتم نشده بود اما کلی ذوق کردم و ازینکه یه موجود زنده تو وجودم بود خیلی خوشحال بودم، دکتر گفت صدای قلبش به وضوح معلومه و من از ته دلم نفس راحت کشیدم بعدشم گفت جاش خوبه و همه چیش اوکی که دیگه من و باباجون بال در آوردیمو رفتیم شام بیرون پیتزا خوردیم و بعدشم رفتیم خونه...قلب

 

اینم عکس 8 هفته و 2 روزگی جوجکم :

 

تو راه هی عکس سونورو نگاه میکردم و ذوق میکردم و به همسری نشون میدادم اونم کیف میکرد، قررررررررررررررررررررربونت برم پارسا جونم که هنوز نیومده اینقده باعث دلخوشی ما شدی نخودیه من... قلب

 

پارسا جونم میدونی مامانی جونشو برات میده عزیزم ..... ؟؟؟ 

پسندها (1)

نظرات (0)